TERVETULOA BLOGIIMME

Kivaa, että olet tullut blogiimme. Tämä on Reetan tarina, kuinka leukemia on muuttanut arkeamme. Onneksi elämässä on muutakin, kuin sairaus. Nyt porskutamme tämän asian kanssa, välillä itkien välillä nauraen. Koita kestää...

torstai 30. joulukuuta 2010

FANNYN MIETTEITÄ

Miltähän se tuntuis jos ois syöpä?Varmaan aika jännältä ja välillä aika pelottavaltakin.Reetta ainaki tietää miltä se tuntuu.Hyi mä tapoin just sormella ÖTÖKÄN.Mä lähen huomenna tankille Reetan ja äitin kaa.Sit me Reetan kaa leikitään nukketalolla ja tehään kaikkea kivaa kai ei sitä vielä tiiä.Sillon ku äiti ja Reetta lähti Ouluun niin mä en ollu kerennyt tulla vielä koulusta ku mulla oli kuvis kerho.Muut tytöt vaan sano että Reetta ja äiti lähti Ouluun sairaalaan.Sitte ku me mentiin eka kertaa käymään siellä sairaalassa niin sillon mua vähä jännitti.Se Reetan huone oli aika pieni meille koko perheelle mut onneks koirat ja kissa ei ollu vielä lisäks
siellä huoneessa.Nyt Reetan huone on onneks vähä isompi mitä se kaikkein ensimmäinen huone.Ainaku
me mentiin käymään Reetan tykönä niin piti pestä ja desifioida kädet ja oven piti olla kiinni koska Reetta oli eristyksissä.Mää luulin että heti eka päivänä kun alotetaan niitten lääkkeitten antaminen niin tiippuu kaikki hiukset mutta ei se ihan niin mennytkään.Se tuntu aika tavalliselta ku Reetta ja äiti on ollut taas vähä pitempään kotona.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti