TERVETULOA BLOGIIMME

Kivaa, että olet tullut blogiimme. Tämä on Reetan tarina, kuinka leukemia on muuttanut arkeamme. Onneksi elämässä on muutakin, kuin sairaus. Nyt porskutamme tämän asian kanssa, välillä itkien välillä nauraen. Koita kestää...

sunnuntai 9. lokakuuta 2011

VERNAN TEKSTIÄ

Olin aloittamassa aamua äitin vieressä lukemalla kirjaa. Ja sitten päähäni juolahti että voisin piirtää eläimiä. Kun olin piirtänyt mielestäni tarpeeksi niin Fanni alkoi huutelemaan yllätystä. Ja kun Fanni omassa huoneessa järjestämässä yllätystä ja minä Tessa ja Reetta odoteltiin eteisessä ja sitten Fanni avasi oven ja me tytöt mentiin Fannin huoneeseen. Fanni sanoi että meidän pitää etsiä yllätys. Tessa löysi ensimmäisenä karkkipussin peiton alta. Sitten vähän ajan päästä minä löysin suklaalevyn ja me kaikki tytöt mentiin mässyttään karkkia olohuoneeseen.  Kun karkit oli loppu niin minä menin katsomaan telkkaria iskän ja äitin huoneeseen ja menin sänkyyn makaan ja sitten mulla tuli pikku rupsu ja äiti sanoi HYYI!  Ja sitten sanoin äitille, että määki haluan tulla kirjottaan ja vähän ajan päästä äiti kysyi multa että, haluanko mä tulla kirjottaan ja nyt mä oon kirjottamassa täällä ja oon saanu tämmöstä aikaseksi.
Ja eilen meillä oli ollut koulun vihkiäisjuhla mun mielestä meillä onnistunu esitykset aika hyvin.  Kyllä muittenki esitykset onnistu  aivan hyvin. Ja oli siellä aivan hauskaa. Mutta sitte alko kyselyt. Ja eka kysymys oli, että jos näätte Ericaa niin sanois sille että sen äiti oottaa sen luokan tykönä. Seuraava kysymys oli, että missä Helmi on ja kaikki kyseli kaikkea ja kaikki oli hukassa.
Reetta lainas mulle juhlamekkoa ja kenkiä.  Fanni lainas mulle juhlasukkiksia. Ja mä otin vaan omista vaatteista hiat. Ja mä kuljeskelin koulun käytävillä mun kavereitten kans. Sitte minä ja Saaga käytiin hakeen karkkia ja pillimehua. Ja meinattiin ottaa kakkua. Sitte Saaga sano että se ei tykkää kakusta.
Ja tässä oli nyt mun teksti HEIPPA☺

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti